Mr. Moon

Naufragio guiado por Javi incluido en , ,

Como siempre, llegamos con algo de retraso. Un día concretamente, porque ayer se celebró el día de la música y en el blog no lo deberíamos dejar pasar. Hoy voy a poneros una canción de una banda sueca que descubrí hace poco y que me encanta como suena. Se llaman Mando Diao. A ver si os gusta Mr. Moon.

Mr. Moon - Mando diao



Mr Moon, Mr Moon, maybe your time is coming
Mr Moon, Mr Moon, what’s happening in that room
Well search your heart, before you die, before your time fades away
It was given as a promise to each and every man

“I wanna love you but I’m growing old
ten little soldiers’ screaming in my soul”
Will she come over when it’s time to go
Come on and show me little drummerboy, Mr Moon

Sad but true, sad but true, you’re telling me what to do
I’ve learned my lesson, that stupid question, now it hurts my pride
And you’re a girl, a serious girl, showing me the world
Oh my love, you’re so tired, but you must think quiet

“I wanna love you…

“I wanna love you but I’m growing old
ten little soldiers’ screaming in my soul”
The day is using up its final breath
I’ve never been so sure I’ve never doubted you, Mr Moon

Contenido
oculto

This entry was posted on 22 jun 2009 at 23:28 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

2 comentarios

Bueno, ¿nadie dice nada de esta canción? A mi me parece un pelotazo.

29 de junio de 2009, 16:48

Es cojonudo, me recuerda mucho a alguien pero no acabo de dar con quién.
Podías haber contado un poquito más.
Espero que vuelvan a sonar por aquí.

2 de julio de 2009, 14:05

Publicar un comentario